Aankomend student?

Voor de aankomende studenten: wij zijn Sanctus Virgilius Voetbal Vereniging Taurus, de voetbal ondervereniging van Virgiel.

Met zo’n 175 enthousiaste leden staan er elke zondag 7 teams op het veld, 5 mannenteams en 2 damesteams.

Er zijn twee mannen selectie-elftallen: De Elitestieren van Taurus 1 staan elke zondag klaar om de andere eerste teams alle hoeken van het veld te laten zien in de 2e klasse reserve. Taurus 2 speelt 4e klasse. Ook zijn er twee dames elftallen: selectieteam Taura 1 en recreatieteam Taura 2. Tot slot zijn er drie mannenteams die aan recreatief voetbal doen én is er een cheerleader team (Bicurious Bulls).

Speciaal voor eerstejaars is er een team dat meedoet aan de maandagavond-competitie van X TU Delft: 7vs7 op een half veld tegen andere studententeams. Er is dus voor ieder wat wils. Uiteraard zijn er behalve wedstrijden ook borrels, toernooien en andere activiteiten. Rond oud en nieuw het wel bekende oliebollen toernooi en in het voorjaar bezoeken we met een grote groep een extern toernooi. Genoeg gezelligheid!

Hoe word ik lid van Taurus?
Bij S.V.V.V. Taurus spelen uitsluitend leden van Virgiel. Om te kunnen voetballen bij Taurus zal je je dus tijdens de OWee moeten inschrijven bij Virgiel. Tijdens de kennismakingstijd kun je je inschrijven voor de mooiste studentenvoetbalvereniging van Nederland.

Weet je al zeker dat je bij Taurus wil voetballen aankomend jaar en sta je al ingeschreven bij de KNVB?

Je hoeft dan alleen maar een mailtje naar svvvtaurus@gmail.com te sturen met je volledige naam, geboortedatum en vorige voetbalvereniging en dan regelen wij de rest!

Weet je al zeker dat je bij Taurus wil voetballen aankomend jaar en sta je nog niet ingeschreven bij de KNVB?
Geef dan je interesse op door naar svvvtaurus@gmail.com te mailen en dan sturen wij je de benodigde informatie!

De uiterlijke datum van 15 juni is al verstreken, kan ik me nog wel inschrijven bij Taurus?
Jazeker! Wanneer je in de B-Categorie wil spelen, kan je je het hele jaar door inschrijven.

OWee – Voor de start van het seizoen
Maandag in de OWee staat het Taurus bestuur op de infomarkt voor al jouw vragen. Op de woensdag zal het bestuur op de X TU Delft-dag aanwezig zijn. Tijdens de kennismakingstijd van Virgiel zal er een dag zijn waar meegetraind kan worden met een Taurus-team naar keuze.

Wil je nog meer van Taurus weten? Bekijk de site, onze Facebook of stuur ons een mailtje (svvvtaurus@gmail.com).