Vrienden van Taurus

Wat is Vrienden van Taurus?

Het Taurus Bestuur heeft geconstateerd dat oud-Taureanen na gestopt te zijn bij Taurus nog steeds hart voor de vereniging hebben. Vanaf het moment dat een Taureaan beslist om te stoppen met voetballen bij Taurus, is het echter lastig om onderling in contact te blijven en de band met Taurus in stand te houden.

Om dit te veranderen heeft het Taurus bestuur vorig seizoen (2018-2019) ‘Vrienden van Taurus’ opgericht! Het doel van de Vrienden van Taurus is om oud-Taureanen betrokken te houden bij de vereniging. Vrienden van Taurus staat op dit moment nog in de kinderschoenen met 16 leden. Afhankelijk van het animo, is het de bedoeling dat Vrienden van Taurus op de lange termijn uitgroeit tot iets groters.

Wat kan je verwachten als je je aansluit bij Vrienden van Taurus?

Concreet ontvang je elk seizoen twee Taurus nieuwsbrieven en word je uitgenodigd voor een activiteit met alle Vrienden van Taurus. Denk dan aan een toernooi, een borrel of het bijwonen van een wedstrijd.

Hoe word je lid van Vrienden van Taurus?

Om je aan te sluiten bij Vrienden van Taurus dien je eenmalig €10 over te maken naar NL80 RABO 0358 2672 42 t.a.v. S.V.V. Taurus met de omschrijving ‘Vrienden van Taurus’. Dan ben je officieel geregistreerd als Vriend van Taurus! Deze €10 wordt apart gezet door de penningmeester en zal binnen een paar jaar, in samenspraak met Vrienden van Taurus, geïnvesteerd worden in (Vrienden van) Taurus.

Wie zijn de Vrienden van Taurus?

• Erik Arends
  • Frank van Dongen